Meldu aan op uw account en klik op “Mijn retours” en dan op “Nieuwe retour aanvragen”.
Opmerking: Volg deze link als u geen geregistreerde gebruiker bent: klik hierRetourbeleid
Retouren
Nadat u uw pakket heeft ontvangen, kunt u het binnen 30 dagen retourneren, op voorwaarde dat het ongebruikt is en in de originele verpakking zit.
We bieden gratis retouren aan onze Nederlandse klanten. Als je een retour aanvraagt, zal je van ons een e-mail met een gestempeld retourlabel en een afleverbewijs ontvangen. Druk deze documenten af. Plak het afleverbewijs op het retourpakket. Breng het pakket met het vooraf betaalde verzendlabel naar een afleverpunt van het betreffende logistieke bedrijf (UPS) voor gratis verzending.
Wil je een artikel dat je al hebt gekocht retourneren voor omruilen of terugbetaling? Het is echt eenvoudig: je kan de retour regelen via onze hotline voor klanten of rechtsreeks op het Retourportaal van onze onlinewinkel. Dit kan je doen door onderstaande 3 eenvoudige stappen te volgen:
Selecteer de bestellingen (en de producten) die u wilt retourneren en klik op “Verder”.
Hier kunt u de reden voor het retour aangeven. U kunt ook een foto uploaden of commentaar toevoegen. Klik daarna op “Aanvraag verzenden”.
In het menu “Mijn retours” kan je de status kunt uw retour opvolgen. Daarnaast wordt u per e-mail geïnformeerd over de vooruitgang en over alle wijzigingen met betrekking tot uw retour.