Frequently Asked Questions (veelgestelde vragen)
Hoe schade aan de luchtveren voorkomen/ Hoe kan je de levensduur van je luchtveren/luchtveerpoten verlengen?
Waar staat het fabrikantnummer (OEM) voor en waarom hebben sommige producten meer dan één?
Wat is het verschil tussen een luchtbalg en een luchtvering?
Wat is de garantie op Aerosus-producten?
Wat betekent 4MATIC?
Wat betekent AIRMATIC?
Wat betekent VDS en hoe weet ik of mijn voertuig met VDS is uitgerust?
Wat betekent ABC?
Hoe kan ik zien of mijn voertuig voorzien is van AIRMATIC of ABC?
Wat betekent ADS en hoe kan ik zien of mijn voertuig is voorzien van ADS?
Hoe weet ik zeker dat er een luchtlek in mijn luchtveersysteem zit?
Wat zijn de belangrijkste plekken die op luchtlekken in het veersysteem moeten worden gecontroleerd?
Hoe kan ik testen of er lucht in het luchtveringsysteem lekt?
Welk gereedschap heb ik nodig om te controleren op luchtlekken?
Kan ik met mijn auto rijden als er een luchtlek in de ophanging zit?
Hoe kan ik luchtlekken in het ophangingssysteem voorkomen?
Moet ik professionele hulp zoeken voor luchtlekken in het veersysteem?
Ontvang ik een factuur voor mijn bestelling?
Hoeveel kost verzending en hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Waar levert u?
Welke betaalmethodes accepteert Aerosus?
Wie draagt de kosten van een retourlevering?
Hoe kan ik een product retourneren?
Hoe veilig is winkelen op Aerosus?
Hoe gebruik ik coupons?
Is het mogelijk om korting te krijgen?
Wij zijn een Europees bedrijf met een geldig BTW-nummer (Btw-identificatienummer). Hoe kunnen we een bestelling plaatsen in uw online winkel zonder BTW-belasting?
Dank u voor met Aerosus te registreren.
U zal een e-mail van ons ontvangen (normaliter binnen 5 minuten) waarin uw promotiecode staat.